Friday, 20 January 2012

HATI YANG TERLUKA

hidup ku tidak bererti lagi
kau pergi meninggalkan diriku
aku menderita dalam ketawa
hidup ku tidak ubah seperti manusia tidak bernyawa
mengapa kau seksa ak begini???
perlukah kau pergi jika keputusan itu bisa diubah oleh dirimu sendiri????
hubungan yang semakin erat terputus dek perpisahan yang tidak direncana
kau pergi setelah diri ini mula menyayangimu
kau sahaja yang akan bertakhta dalam hati ku ini
bagi aku kita hanya berjauhan jasad tetapi hati aku tetap padamu
setiap detik pertemuan dan perpisahan kita akan mencoret diari aku
setiap saat hanya namamu yang ada dalam hatiku
wajah mu yang terlukis di ruang mataku
kenangan kita sehingga hari ini akan tetap bersemadi di dalam ingatan ku buat selamanya
aku berharap kau tidak akan melupai aku walaupun kita berjauhan
#ingat aku dalam doa mu kerana aku sentiasa mendoakan mu
love u forever ♥

No comments:

Post a Comment