Friday, 23 December 2011

kg sungai limau dalam a.k.a kg seluaq dalam

waaa
sonok sgt p kndri kt kg naim ayie jmaat brsmaan 16.12.2011....
mcm2 bnda menarik trjd kt sna..kmi jmpa ckg gg sweet <3
tu yg xthn tu...1 g dpt cci mta bb kwn naim yg d ktakan agk comey ny my kndri tu...
baek mia dok usha...tp takat usha ja lhaa..owg smart pa leyh wt..hrpn ja lhaa law nk dpt pown...gpown da gk bnda yg wt ak cm eeeee geram...men tampaq2 pa dpn ak...sket aty dowhhh (YMTT)
xpa2 lpkn sal hal tu..dy bkn milik ak..so pa ak ksah wlupown bnda tu mkn dlm..haha
kt sna mcm2 pic yg kmi snap..suma pic menarik gila trutma pic kt chalet lhaa...sygnya pic tu SIRIM xbg kmi upload..cdayh sgt..tp kmi taw law kmi upload pown t mcm2 cita akan kuaq..bek kmi smpn lm memory ox kmi suda...biaq kami2 jaa taw pa yg brlku kt sna..hahaha...pape pown best sgt p kndri naim skli nan pakej holiday tu...lepak kt chalet nan angin yg sepoi2 language..sempoi lhaa enjoy nan kwn2


*pas abeh stpm kita p holiday sma2 g na...xsbaq
weee~~~

Monday, 5 December 2011

AgAk SeDeY ....

al kisahnya bermula bila semalam aq on kol dgn si kecik too ....  gyut mia gyut tetiba dy tny aq :

_si kecik : hmwrk da wt da?

aq plak dgn bangganya menjawab : blum g laa . mlas sangadd na wat ....

tetiba si kecik kata : kalu asa owg dok kol dy ny gnggu smpai hmwrk un tanax wat,pasny owg tana kol da....

 DUP!paru-paru aq tersentap truss bla dy kta cmto...n TUP!air mta aq trus jatoh....haii laa ayaq mata oii...tme ny jgk la hg sebuk2 na turun....


hrmm...tetiba adk aq msk blik n ckp,asal gyut ja ngeh,asal gyut jaa ngeh...tme to aq asa na lempang jaa mka dy...aq mia laa do kaver tamao bg dgr aq do ngeh..dy p ckp kwad2 plak...then si kecik kta jgn do nangeh...


aq un dgn suara kavernya p ckp:ehh,mnada ada ngeh....


si kecik kta : tengs sbp tipu ....


hrmm . sbnrya si kecik ny bole tngkap suara aq ngah eppy ka , ngah sedey kaa, ngah tensen kaa, ngah bengng kaa . suma dy tao ...
aq un tataw at mna dy p blajaq skill too...hehe...


smbng mia smbng,dy kta dy ngantok...act,aq wt super savers smlm...tp tkan aq na pksa dy plak..kcian at dy...pnadd men futsal,nan study lg...aq try tok phm dy...g un,dy gk yg tpop at aq...hahaha....


2ary lpas sbnarnya kmi ada gdo...tp bnda kecik jaa un....tp aq scara ta sngaja p TAMPO dy...adehh....spontan....siyes aq ta sngaja....
then,bila dy da blek shah alm,bwu laa dy kta yg pp dy lebam...aduii...gnas btui laa aq nyy...ptotla dy terdiam truss pas aq tampo dy too dy ckp tapa dy ta kesah sbp aq yg tampo dy,bkn owg len.....tme too aq asa aq laa gf plg truxx at dunia ny..




so,bla suma kes2 d ats da settle,aq kna laa tunaikan jnji aq at dy...aq kna stat wt hmwrk n all of it must be settle b4 smkam were open...huhu...oke awk,sy jnji sy wat hmwrk sy.....


smpai cni jaa la aq na mrepek pown...ermm...aq tersedar gk btoi kta2 si kecik...takan laa dgn malas too aq bule dpt degree kn?
awk mmg baek...1st sy jmpa owg cm awk yg amek brat sai stdy sy...terharu weii....




#saya janji ngn awk na study betoi2 n kta smasma bule berjaya en?InshaALLAH sy akn tunaikan jnji sy kt awk too yer...:)









Sunday, 4 December 2011

Eh ! ApA PuNyA SeNGaL lArH !

arghh ! apa punya sengall larh lappy nyy . elox2 aq na tkn enter , dy p pdam plak dahh . kn da kna nyusahkan jari aq yg kecik lg comey nyy utk retype blek .( ada nada perasan kejap) .na hempuk karang ,  mampus aq kna hempuk blek nan daddy sbp ny lappy dy . huhux .


AQ:-aishh . bfday na dekat,umo un da na mningkat.....gonna be 18 on dis 26dec. aq mnx fn bru on my bfday at daddy sbp fn aq da rosak...hope bole dpt....lsen ? daddy do suro p amek tp aq do tkot g lps berlaku kejadian ta dingini arito ..haha..YMTT...aduii...nxt year da na STPM..huh...bnda to laa yg plng aq tkotkan....erm...


MAMA:-do bsink sbp ank dara dy blek lmbat...huhu...so soe mama...kakak ta sngaja...g un.kak ta kua slalu...huhu...nxt year knfem kakak kurangkan hang out sbp na STPM...hehex...


DADDY:-rnduu daddy laa . bla laa daddy na blek dri sabah ....:(


IEKA:-adk aq ny do bz keja at sunshine or s.s as a promoter...haha...keja lma aq dlu wkto do tnggu result SPM...hrmm..aq malaihh d na keja cuti kula nyy sbp aq nyy jnis cpat bosann.....

FAREZ:-satu-satunya adk hero aq...hero la sangadd....dy ny keja menghilang jaa memanjang...aq un tataw dy p mna...jnji dy ta taw bnda bkn2 suda....


SI KECIK STREISAND:-ahaha..kalu kowng na taw,dy ny laa makhluk yg aq syg selaen famly n frens aq...dlm erti kta sbenar,dy nyy boyfiee aq laa....mmg kecik mcm aq...eh,dy besaq skett kott...haha...dy tadala nsem cm boy kowng suma tp sbp dy ikhlas na kwan ngn aq,aq trima dy....kmi un bwu jaa na msk 4months...n aq hope relation kmi bole kekal...doakan2 kmi yerk...:) kalu bkk skula ny.aq knfem telinga si hasni eijarn n nana niemo t blubng sbp dpa 2 ekoq ny laa t jd mngsa luahan perasaan aq...hahaha...bkn bmksd aq ny gatai na kwen....hello!aq mda lg k...cma aq un mnusia yg ada naluri na cntan cntun....ehe...cma aq na seimbangkan dgn stdy...bia ley jd spirit bkn pelingkup...hoho....




actually manyak g aq na luah . tp smpai cni jaa kott . st g lappy gla ny off lak . naya aq na retype ....









       

ush-usha lhaa

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2
Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4
Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5
Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6
Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7
Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8
Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain.

Saturday, 3 December 2011

Renungan Bersama!!!!!!!!!



video
selama menonton......yg sebenarnya aq boring x taw nak wat pa so aq post la bnda2 nie.......aq x paksa untuk tengok tp klau nak tengok apa salahnya........

cinta baru

hai. erm. siyesly, lama gila ak xpost. kn, kn ,kn ? (sapa tny :] ) heheh
hermm, k talking bout my new LOVE, wow! haha.
--- fall in love---
klu ak taip ja NAZMI FAIZ MANSOR. klu hampa suma nk ckp takenai 2, aishh,
nampak beno nipunye.
fenomena baru kat arena bola sepak m'sia 2. pehh, terbaek la
mula ak tgk dia main. ermm. biasa ja.
ak ckp dlm hati : aishh, budak mna lak ni, OKS ni, sja ja dok boh player yg xpenah main sblom ni.
then, keesokannya. artikel tntg si budak-kiut-nk-mampos-sapa-tgk-boley-cayaq ni pon kuaq.
tjuk dia 'NAZMI TANGGUH SPM'
then, ak pon dok wat la anggapan sndri, herm. habeh la budak ni. awai2 dh ignore pljaran.
tp, dlm msa yg sama, ak dok ikot pkmbgn dia.
hermm, budak ni. not bad. main pon sempoii gk. rupa pon ad gk (haruslah)
makin lama makin sewel, makin lama makin angau, makin lama makin gila..
aishh, lappy ak pnoh gmbaq dia.
ak rasa, bnda ni stndard la bg minah2 yg dok tegila2 kt dia, mcm ak ni haa.
lntak hg la nk ckp ak ni ap pon.
yg pentingg SAYA PEMINAT SETIA HARIMAU MALAYA/MUDA
especially my NAZMI FAIZ MANSOR <3


gila beb, super hot kot :]

our new hero

NAZMI FAIZ MANSUR

Thursday, 1 December 2011

menyampah + meluat = ampauat

ak dh mula benci nan pangai ***** & *****
pangai trok...da gk mnusia cm tu...xsngka ak....mla2 bek jaa..lma2 bwu taw pangai sbnar ampa 2 ekoq...ak xrsa ampa ptot d jd kn kwn bek sbb ampa cpt brubah...weyh bkn ak jaa yg trsa n nmpk taw...kwn2 len pown nmpk gk lhaa prubhn ampa tu..ampa engt owg buta kaa n xtaw mnilai..ampa clap..dh lhaa ampa mia eksyen n berlagak tu weyh....smpy bla ampa nk wt cmni??? ampa rsa ampa leyh epy cm ny smpy bla2 r??? cmtu?? ak nk tgk smpy bla...smpy bla ampa leyh idop tanpa kmi...ak knfm t 1 ayie ampa sure mai cri kmi lik..pcya lhaa..owg brlgak mmg slalu cm tu...ak dh mls nk pkiaq sal ampa...wt bek pown xgna...wt paa bek nk kwn yg x mcm kwn..perlu ka??? ak rsa myb perlu bb nk jga aty..law bb len tadak msa ak nk jga aty ampa taw..ak dh mmg xsuka ampa sgt2 skunx ny..ampa pkiaq lhaa...maaf pmbtulan bkn ak jaa yg dh xsuka tp owg len pown sma...
lps ny ampa pndy2 pkiaq lhaa naa..jgn mai cri kmi bla ssh jaa..bla sng lupa kwn plak..tp ak rsa ampa mmg tgh wt cm tu pown..dh lhaa..ak taw ak pown xperfect..tp ak xpnh wt kwn ak cm na yg ampa wt kt ak n kwn ak.... ak dh rsa xsonok kwn nan ampa skunx ny..xcm dulu..
td yg sowg ny ttba dok wt bara kt ak..dy yg my cri ak pastu dok ckp cm bgoih...ak taw unx tgh tensen tp bkn ak yg ptot kna..unx bara kt owg tu p lps kt detu lhaa..awt lps kt ak..tadak ox ka haa??? unx dh xleyh pkiaq??? kta bdk pndy...bnda sng pown xleyh nk gna ox unx yg geliga sgt tu...len kli cm na unx tensen ka fedup ka pa ka skli pown lps kt owg yg slh...engt tu !!!!!
len kli ckp sopan ckit..ak xtaw pape leyh kna nan ayt yg agk *&^$ unx tu

dh lhaa ak xlarat nk tulis pangai ampa yg menjengkelkan aty kmi byk2 kt cny...1 blog pown xckup law nk cita...

meluattttttttttttttt
menyampahhhhhhhhhhh
benciiiiiiiiiiiiii

#xguna mia kwn