Friday, 23 December 2011

kg sungai limau dalam a.k.a kg seluaq dalam

waaa
sonok sgt p kndri kt kg naim ayie jmaat brsmaan 16.12.2011....
mcm2 bnda menarik trjd kt sna..kmi jmpa ckg gg sweet <3
tu yg xthn tu...1 g dpt cci mta bb kwn naim yg d ktakan agk comey ny my kndri tu...
baek mia dok usha...tp takat usha ja lhaa..owg smart pa leyh wt..hrpn ja lhaa law nk dpt pown...gpown da gk bnda yg wt ak cm eeeee geram...men tampaq2 pa dpn ak...sket aty dowhhh (YMTT)
xpa2 lpkn sal hal tu..dy bkn milik ak..so pa ak ksah wlupown bnda tu mkn dlm..haha
kt sna mcm2 pic yg kmi snap..suma pic menarik gila trutma pic kt chalet lhaa...sygnya pic tu SIRIM xbg kmi upload..cdayh sgt..tp kmi taw law kmi upload pown t mcm2 cita akan kuaq..bek kmi smpn lm memory ox kmi suda...biaq kami2 jaa taw pa yg brlku kt sna..hahaha...pape pown best sgt p kndri naim skli nan pakej holiday tu...lepak kt chalet nan angin yg sepoi2 language..sempoi lhaa enjoy nan kwn2


*pas abeh stpm kita p holiday sma2 g na...xsbaq
weee~~~

Monday, 5 December 2011

AgAk SeDeY ....

al kisahnya bermula bila semalam aq on kol dgn si kecik too ....  gyut mia gyut tetiba dy tny aq :

_si kecik : hmwrk da wt da?

aq plak dgn bangganya menjawab : blum g laa . mlas sangadd na wat ....

tetiba si kecik kata : kalu asa owg dok kol dy ny gnggu smpai hmwrk un tanax wat,pasny owg tana kol da....

 DUP!paru-paru aq tersentap truss bla dy kta cmto...n TUP!air mta aq trus jatoh....haii laa ayaq mata oii...tme ny jgk la hg sebuk2 na turun....


hrmm...tetiba adk aq msk blik n ckp,asal gyut ja ngeh,asal gyut jaa ngeh...tme to aq asa na lempang jaa mka dy...aq mia laa do kaver tamao bg dgr aq do ngeh..dy p ckp kwad2 plak...then si kecik kta jgn do nangeh...


aq un dgn suara kavernya p ckp:ehh,mnada ada ngeh....


si kecik kta : tengs sbp tipu ....


hrmm . sbnrya si kecik ny bole tngkap suara aq ngah eppy ka , ngah sedey kaa, ngah tensen kaa, ngah bengng kaa . suma dy tao ...
aq un tataw at mna dy p blajaq skill too...hehe...


smbng mia smbng,dy kta dy ngantok...act,aq wt super savers smlm...tp tkan aq na pksa dy plak..kcian at dy...pnadd men futsal,nan study lg...aq try tok phm dy...g un,dy gk yg tpop at aq...hahaha....


2ary lpas sbnarnya kmi ada gdo...tp bnda kecik jaa un....tp aq scara ta sngaja p TAMPO dy...adehh....spontan....siyes aq ta sngaja....
then,bila dy da blek shah alm,bwu laa dy kta yg pp dy lebam...aduii...gnas btui laa aq nyy...ptotla dy terdiam truss pas aq tampo dy too dy ckp tapa dy ta kesah sbp aq yg tampo dy,bkn owg len.....tme too aq asa aq laa gf plg truxx at dunia ny..




so,bla suma kes2 d ats da settle,aq kna laa tunaikan jnji aq at dy...aq kna stat wt hmwrk n all of it must be settle b4 smkam were open...huhu...oke awk,sy jnji sy wat hmwrk sy.....


smpai cni jaa la aq na mrepek pown...ermm...aq tersedar gk btoi kta2 si kecik...takan laa dgn malas too aq bule dpt degree kn?
awk mmg baek...1st sy jmpa owg cm awk yg amek brat sai stdy sy...terharu weii....




#saya janji ngn awk na study betoi2 n kta smasma bule berjaya en?InshaALLAH sy akn tunaikan jnji sy kt awk too yer...:)









Sunday, 4 December 2011

Eh ! ApA PuNyA SeNGaL lArH !

arghh ! apa punya sengall larh lappy nyy . elox2 aq na tkn enter , dy p pdam plak dahh . kn da kna nyusahkan jari aq yg kecik lg comey nyy utk retype blek .( ada nada perasan kejap) .na hempuk karang ,  mampus aq kna hempuk blek nan daddy sbp ny lappy dy . huhux .


AQ:-aishh . bfday na dekat,umo un da na mningkat.....gonna be 18 on dis 26dec. aq mnx fn bru on my bfday at daddy sbp fn aq da rosak...hope bole dpt....lsen ? daddy do suro p amek tp aq do tkot g lps berlaku kejadian ta dingini arito ..haha..YMTT...aduii...nxt year da na STPM..huh...bnda to laa yg plng aq tkotkan....erm...


MAMA:-do bsink sbp ank dara dy blek lmbat...huhu...so soe mama...kakak ta sngaja...g un.kak ta kua slalu...huhu...nxt year knfem kakak kurangkan hang out sbp na STPM...hehex...


DADDY:-rnduu daddy laa . bla laa daddy na blek dri sabah ....:(


IEKA:-adk aq ny do bz keja at sunshine or s.s as a promoter...haha...keja lma aq dlu wkto do tnggu result SPM...hrmm..aq malaihh d na keja cuti kula nyy sbp aq nyy jnis cpat bosann.....

FAREZ:-satu-satunya adk hero aq...hero la sangadd....dy ny keja menghilang jaa memanjang...aq un tataw dy p mna...jnji dy ta taw bnda bkn2 suda....


SI KECIK STREISAND:-ahaha..kalu kowng na taw,dy ny laa makhluk yg aq syg selaen famly n frens aq...dlm erti kta sbenar,dy nyy boyfiee aq laa....mmg kecik mcm aq...eh,dy besaq skett kott...haha...dy tadala nsem cm boy kowng suma tp sbp dy ikhlas na kwan ngn aq,aq trima dy....kmi un bwu jaa na msk 4months...n aq hope relation kmi bole kekal...doakan2 kmi yerk...:) kalu bkk skula ny.aq knfem telinga si hasni eijarn n nana niemo t blubng sbp dpa 2 ekoq ny laa t jd mngsa luahan perasaan aq...hahaha...bkn bmksd aq ny gatai na kwen....hello!aq mda lg k...cma aq un mnusia yg ada naluri na cntan cntun....ehe...cma aq na seimbangkan dgn stdy...bia ley jd spirit bkn pelingkup...hoho....




actually manyak g aq na luah . tp smpai cni jaa kott . st g lappy gla ny off lak . naya aq na retype ....









       

ush-usha lhaa

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2
Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4
Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5
Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6
Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7
Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8
Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain.

Saturday, 3 December 2011

Renungan Bersama!!!!!!!!!



selama menonton......yg sebenarnya aq boring x taw nak wat pa so aq post la bnda2 nie.......aq x paksa untuk tengok tp klau nak tengok apa salahnya........

cinta baru

hai. erm. siyesly, lama gila ak xpost. kn, kn ,kn ? (sapa tny :] ) heheh
hermm, k talking bout my new LOVE, wow! haha.
--- fall in love---
klu ak taip ja NAZMI FAIZ MANSOR. klu hampa suma nk ckp takenai 2, aishh,
nampak beno nipunye.
fenomena baru kat arena bola sepak m'sia 2. pehh, terbaek la
mula ak tgk dia main. ermm. biasa ja.
ak ckp dlm hati : aishh, budak mna lak ni, OKS ni, sja ja dok boh player yg xpenah main sblom ni.
then, keesokannya. artikel tntg si budak-kiut-nk-mampos-sapa-tgk-boley-cayaq ni pon kuaq.
tjuk dia 'NAZMI TANGGUH SPM'
then, ak pon dok wat la anggapan sndri, herm. habeh la budak ni. awai2 dh ignore pljaran.
tp, dlm msa yg sama, ak dok ikot pkmbgn dia.
hermm, budak ni. not bad. main pon sempoii gk. rupa pon ad gk (haruslah)
makin lama makin sewel, makin lama makin angau, makin lama makin gila..
aishh, lappy ak pnoh gmbaq dia.
ak rasa, bnda ni stndard la bg minah2 yg dok tegila2 kt dia, mcm ak ni haa.
lntak hg la nk ckp ak ni ap pon.
yg pentingg SAYA PEMINAT SETIA HARIMAU MALAYA/MUDA
especially my NAZMI FAIZ MANSOR <3


gila beb, super hot kot :]

our new hero

NAZMI FAIZ MANSUR

Thursday, 1 December 2011

menyampah + meluat = ampauat

ak dh mula benci nan pangai ***** & *****
pangai trok...da gk mnusia cm tu...xsngka ak....mla2 bek jaa..lma2 bwu taw pangai sbnar ampa 2 ekoq...ak xrsa ampa ptot d jd kn kwn bek sbb ampa cpt brubah...weyh bkn ak jaa yg trsa n nmpk taw...kwn2 len pown nmpk gk lhaa prubhn ampa tu..ampa engt owg buta kaa n xtaw mnilai..ampa clap..dh lhaa ampa mia eksyen n berlagak tu weyh....smpy bla ampa nk wt cmni??? ampa rsa ampa leyh epy cm ny smpy bla2 r??? cmtu?? ak nk tgk smpy bla...smpy bla ampa leyh idop tanpa kmi...ak knfm t 1 ayie ampa sure mai cri kmi lik..pcya lhaa..owg brlgak mmg slalu cm tu...ak dh mls nk pkiaq sal ampa...wt bek pown xgna...wt paa bek nk kwn yg x mcm kwn..perlu ka??? ak rsa myb perlu bb nk jga aty..law bb len tadak msa ak nk jga aty ampa taw..ak dh mmg xsuka ampa sgt2 skunx ny..ampa pkiaq lhaa...maaf pmbtulan bkn ak jaa yg dh xsuka tp owg len pown sma...
lps ny ampa pndy2 pkiaq lhaa naa..jgn mai cri kmi bla ssh jaa..bla sng lupa kwn plak..tp ak rsa ampa mmg tgh wt cm tu pown..dh lhaa..ak taw ak pown xperfect..tp ak xpnh wt kwn ak cm na yg ampa wt kt ak n kwn ak.... ak dh rsa xsonok kwn nan ampa skunx ny..xcm dulu..
td yg sowg ny ttba dok wt bara kt ak..dy yg my cri ak pastu dok ckp cm bgoih...ak taw unx tgh tensen tp bkn ak yg ptot kna..unx bara kt owg tu p lps kt detu lhaa..awt lps kt ak..tadak ox ka haa??? unx dh xleyh pkiaq??? kta bdk pndy...bnda sng pown xleyh nk gna ox unx yg geliga sgt tu...len kli cm na unx tensen ka fedup ka pa ka skli pown lps kt owg yg slh...engt tu !!!!!
len kli ckp sopan ckit..ak xtaw pape leyh kna nan ayt yg agk *&^$ unx tu

dh lhaa ak xlarat nk tulis pangai ampa yg menjengkelkan aty kmi byk2 kt cny...1 blog pown xckup law nk cita...

meluattttttttttttttt
menyampahhhhhhhhhhh
benciiiiiiiiiiiiii

#xguna mia kwn

Wednesday, 30 November 2011

CUKUP SEKADAR MENCINTAINYA DALAM DIAM

kalau kita suka seseorang,
jangan beritahu kepada ia kerana,
nanti Allah akan kurangkan rasa cinta kita kepada dia,
tapi luahkannya kepada Allah,
beritahu Allah kerana Allah lebih tahu sapa jodoh kita......

cintai dya dalam diam
dari kejahuhan dengan keserderhanaan & keiklasan,
jika benar cintan itu kerana Allah maka biarkan ia,
mengalir mengikut aliran Allah kerana pada hakikatnya
ia berhulu dari Allah, dan ia berhilir kepada Allah......



FAKTA MENGENAI LELAKI

1. Lelaki biasanya tidak
terpikat terhadap wanita
disebabkan mereka
cantik, tetapi mereka
lebih mudah terpikat
terhadap personaliti dan
ketrampilan seseorang
itu.
2. Lelaki amat bencikan
lelaki lain yang cuba
untuk menggoda kekasih
mereka.
3. Apa yang sedang awak
lakukan? atau Awak dah
makan ke belum? adalah
merupakan soalan paling
kerap akan ditanya
ketika mereka menelefon
seorang wanita.
4. Lelaki akan sibuk
dengan pekerjaan
mereka sepanjang hari,
tetapi sebelum tidur,
pasti mereka akan
memikirkan mengenai
wanita yang mereka
benar-benar sayang.
5. Apabila lelaki benar-
benar sayang terhadap
seorang wanita, mereka
akan mengabaikan semua
karakter negatif yang
ada pada wanita
tersebut.
6. Lelaki akan membuat
seribu satu kesimpulan
sekiranya seorang wanita
senyum kepada mereka.
7. Lelaki sanggup
melakukan apa saja
untuk mendapatkan
perhatian daripada
seorang wanita.
8. Lelaki amat benci
apabila wanita
menceritakan mengenai
kisah bekas teman lelaki
mereka.
9. Seorang lelaki mampu
menyukai wanita untuk
seminit, kemudian terus
melupakan mereka.
10. Apabila seorang lelaki
bersedia untuk berjumpa
ibubapa kekasih mereka,
ini menunjukkan mereka
benar-benar serius.
11. Lelaki juga akan
menangis.
12. Lelaki akan lebih
untuk berusaha memikat
wanita yang menolak
cinta mereka, ini adalah
kerana mereka sukar
untuk menerima
kekalahan.
13. Jangan sesekali
memberikan mereka
mesej tergantung seperti
“Ada sesuatu nk bgtau
awak ni…. erm… tapi
takpela”. Mereka akan
membuat seribu satu
andaian dan akan
berusaha untuk
mendapatkan jawapan.
14. Lelaki akan teruja
apabila mendapat
sentuhan yang tidak
diduga.
15. Lelaki akan menjadi
gagap apabila bercakap
dengan wanita yang
mereka suka.
16. Apabila wanita
menyatakan tidak, hati
lelaki akan menyatakan
‘ok…. takpe…. cuba lagi
esok..’
17. Lelaki amat sayang
ibu mereka.
18. Lelaki sanggup
mengorbankan makan
tengahari mereka
semata-mata ingin
memberikan wanita
beberapa kuntum bunga
ros.
19. Lelaki amat sukar
untuk difahami
melainkan anda seorang
pendengar yang setia.
20. Adalah lebih baik
anda menguji seorang
lelaki itu terlebih dahulu
sebelum
mempercayainya. Tetapi,
pastikan ia tidak
mengambil masa yang
terlalu lama.
21. Lelaki lebih bersikap
terbuka untuk
menceritakan hal
peribadi mereka.
22. Lelaki amat suka
apabila wanita yang
menentukan pemakaian
mereka.
23. Lelaki tidak suka
kekasih mereka
mempunyai hubungan
dengan orang lain
terutamanya kawan
lelaki.
24. Apabila lelaki
membelikan hadiah
kepada wanita, mereka
amat risau sekiranya
hadiah yang mereka
berikan tidak disukai.
25. Lelaki lebih banyak
berfikir.
26. Imaginasi lelaki tiada
had. Mereka mampu
untuk membayangkan
apa sahaja.
27. Ketinggian wanita
adalah tidak penting, apa
yang lebih penting adalah
berat mereka.
28. Sukar untuk lelaki
untuk melepaskan
kekasih mereka terutama
apabila sudah bercinta
melebihi 3 tahun.
29. Lelaki tidak sukakan
wanita yang
materialistik.
30. Lelaki memiliki
semangat yang kuat
untuk berubah dan ianya
perlu sokongan yang kuat
daripada kekasih mereka.
31. Apabila lelaki
menceritakan sesuatu
yang serius, berikan
perhatian yang
sepenuhnya. Ia amat
penting.
32. Lelaki lebih gemarkan
wanita yang pandai
memasak.
33. Jangan sombong,
kerana ia akan
membuatkan lelaki
berusaha untuk
memalukan anda.
34. Lelaki belajar
mengenai cinta melalui
pengalaman, bukan
seperti wanita yang
belajar mengenai cinta
melalui novel yang
mereka baca.
35. Lelaki paling tidak
suka kekasih mereka
keluar bersama lelaki lain
berdua walaupun
hubungan mereka hanya
sekadar kawan.
36. Lelaki akan
memaafkan kesalahan
yang pertama dibuat,
tetapi bukan untuk
kesalahan yang kedua.
37. Lelaki tidak suka
wanita yang terlampau
mengada-ngada.

msa dpan vs pcintaan ;(

aq xtaw cmne nak stat.. cam sume owg taw aq ngn sowg mmat ni mmg rapat.. aq mla suke dy sblm aq break ngn x aq g.. hhmm tapi 2 bkn isunya.. yg mjdi mslh aq skunk,, aq xtw nk luah isi aty aq ni kat dy.. bkn psai aq syg dy o cntakan dy tp psaan aq hnya nak jadikan dy kwan dlm idop aq.. hhmm.. actually smlm kmi dh jmpe n dh slow talk dh psal mnde ni.. dy cm taw2 jew yg aq nk bnda 2 dpd dy.. at fes aq tkjut jgk dpd lmunan.. aq plak bla dy ckp cm2 rsa xsng dduk la.. rsa len mcm.. pnas pggung.. aq ykin dy pon nk bnda yg sma dlm idop dy.. tp mslahnya skunk,, aq dh mle rsa len bla aq dgq sndri dpd mlut dy.. seola2 dy mmg dh xsyg aq dh kew?? =( psaan aq kat dy smkin ary smkin mnebal.. smkin ary smkin dalam.. xtaw cmne nak ckp.. aq tkot pasni klw kmi xdew hbngan ppew dh dy akn jauhkan dri dy dpd aq.. dy mdah lupakan aq dlm idop dy.. yee aq taw yg pkenalan kmi xlah bgitu lma  hnya bbpa bln sjew.. tp dlm bbpe bln 2 jgk la aq knal aty n psaan dy.. aq myelami kbaekan n kjujuran dy dlm hbngan kmi.. tnyata dy mmg baek.. bkn cm laki2 yg aq pnah knal sblm ni.. jnis yg ske amek ksmpatan thdap pompuan.. tp dy x! dy xcam2.. sbb 2 aq ska dy.. kbaikan n kjujuran dy wat aq rsa slmat bla ngn dy..

tpi ap nseb n ap episod strusnya antra aq ngn dy?? pew yg akn jd pda cerita kmi ni?? sbb 2 aq kta aq ni tgh thimpit antara msa dpan dhn pcintaan.. tp kowang jgn slh anggp.. aq ngn dy blom bcnta g.. tp ole sbb kmi rpat,, rmai yg anggp kmi ni dew ppew.. xksahla kowang nak anggp cm2 pon.. aq xksah.. aq dh mls nak dgr celoteh mlut owg.. hhmm sbb bnde ni yg myeksa aty aq.. pngalam mngajar aq erti pshbatan.. diam2 sda la kan.. x usahla nak jge tpi ken owg.. ken sndri nk tlondeh still nk jge ken owg.. heyy c'mon la keyh.. :]

ppew pon aq anggp kmi kwan jew.. bg aq kwan lbey bmkna dpd bcinta.. cinta ni kkdg xmnjnjikan kte kbhgiaan tp mmbawa kte kpd khancuran aty n psaan.. seringkali di aniaya n d cengkam akibat slh pham dan ptikaian.. tp kuatkah aq nak harungi sume ni.. hya bkwan?? bley kew?? aq tkot nt lma klmaan aq tpu dri aq sndiri.. btw ksh syg aq pda dy mgkin owg xnmpk sbb aq pndai srokkan.. haha.. klwnak d citekan mcm2 aq ngn dy mmg xabs snskah lmbaran blog ni.. tp apa kan dya.. nt2 la yew.. tp aq dh wt kptusan yg aq akn tus jd kwan kpd .......dot dot dot dot....... yg tlah mcuri aty aq bt dy.. aq akn ttap sygkan dy cmna dy sygkan aq.. :) snyum dy,, tawa dy,, rnungan mta dy salu wat aq rsa nak pgsan.. hak3.. ;) seus aq xtpu.. sbb 2 la aq abadiakn stu kngan 2 aq kta  SENYUMAN DY SEMANIS KURMA.. :] hehehe..

xpew la awk,, cmne sttus kte pasni sye anggp awk tman bek sye.. awk jgelah plindung sye saat hiba mghimpit sye.. ;( awk jgak la hero sye (adi putra yg sntiasa mjdi idola sye).. n awk jgakla SS sye.. sye xkan lpe pggilan 2 slmanya.. so sweettt <3<3 .. awk jgakla yg wat sye tsnyum sowg2 cm krang busok.. stu ary xmsg idop sye umpama tin ksong.. ketuk byk2 kli pon xakn kua bnyinye.. stiap kali sye bgun jer dpd tdo bnde ptma yg akn sye wat ialah sye akn bkk xperia ksyagan sye 2.. awww.. msg2 awak 2 wt sye rse hnyut sowng2 dibuai mmpi malam nan syahdu.. haikh.. xpew la awak.. mgkin smlm 2 knagn ptma n terakhir kte meredah ujan blantara.. thnx sbb pnah jd yg tbek wt sye k.. :) syg awk ssgt wakk... mgkin kngn smlm xkan sye lpakan dlm idop sye.. lgu terakhir n pnah awk nynyi 2 ptnda awl awk ngn sye hnya ssuai utk berkawan shja..sye akur n tima sgalanya demi kbaikan kdua2 blah phak.. :))

<3<3Ku anggapkan semalam,,satu kenangan yg suram,,bla cinta kita,, ptus d jln..
         Ku harapkan impian,,mjadi kenyataan,, nmun aq kcewa ;(


## stat smlm sye akn cba lpakan ap yg sye ckp n psaan sye pda awk hnya sbg SAHABAT :)
-peace-

Tuesday, 29 November 2011

TeNtAnG PeRaSSaN KU

ari nie aq nak cta sal perasaan aq kt sorg bdk nie?????? kli pertama aq jumpa dya aq rasa cam ada yg x kena ngan perasaan aq kt dya.......hingga lah satu ari yang aq dpat taw yg aq nie dah suka kt dya.......lepas dari 2 kimi pon jd kawan.......dan bnyak pengalam yg indah bla kmi bersama......hari berlalu begitu cpt hingga aq sendiripun x prasan yg kmi akn berpisah coz aq dah nak teruskan pembelajaran aq........alang kah sedihnya hati aq nie bla nak berpisah ngan dya utuk selamanya........aq harap lepas nie aq dapat jumpa ngan dya dan masih menjadi seorg kawan dya walaupon dya x taw perasaan aq kt dya coz aq x kan pernah lupa dya sampai bla.....tiap kali aq rindu kt dya aq mesti dengar lagu nie...... http://www.youtube.com/watch?v=mZ0aFItiCa0.........

Sunday, 27 November 2011

cintai aku

sangupkah ku bertahan tanpa mu disamping ku......setelah kau memutuskan kita berpisah.......serasa seumur hidupku selalu dengan mu........haruskah ku relakan......haruskah ku berjalan......tapi bayang wajahmu selalu di anganku.......kerna cinta yang dulu pernah kau beri........takkan ku lupa untuk selamanya......cintai dan sakiti hati ku kalau itu dapat membawamu.......kembali ke pelukan ku lagi aku rela memberi segalanya untukmu......malam yang dingin ini membuat ku menagis.......melihat gambar kita yang dulu bahagia......kemana perginya masa indah itu.....tuhan tolong kembalikan kisah ku......http://www.youtube.com/watch?v=-e0XI3UCZWY&feature=related

Sunday, 20 November 2011

pengalaman terindah di kg SG CHENAAM

wahhhhhh sonok nya p kg Sg Chenaam..best gila stay kt kg tuh...tenang jaa
xckup kowt spend day 4 ayie jaa...x abeh mnjelajah kg tu..xpuas g tgk pmndngn kt c2
ak p 17.11.2011 (khamis) n ak lik ayie ny 20.11.2011 (ahad)
ak dpt mak angkat yg xlhaa kaya sgt..besa2 jaa...owg kg..tp baek aty..tu yg pnting...umh pown umh kg jaa..bkn umh batu yg bsaq2 n gah tu...tp ak suka n selesa stay kt tmpt cm tu...cra idop fmly angkat ak yg sdrhna tu dh bg ak pnglmn n pngjran yg pling indh kt ak... dr c2 ak dpt bljr spya lbih brsyukur dgn apa yg allah dh bg...khidupn cmtu ssuai nan jiwa ak...pglmn tnggl nan fmly owg yg ak xpnah knai sblm ny dh wt ak lbih brdkari nan mnghrgai ibu n abah ak sdri...wlupown bwu 3 ayie ak stay nan depa tp ak rsa dkt sgt nan depa....ak akn sntiasa rndu kt mak n abah xlpa gk kt alang ak yg pndiam tu.. (:

1 g pglmn yg pling sonok wktu ak trun bendang...geliiiii !!!! tp tu lhaa pglmn yg ak akn engt smpy mti...wlupown geli n tkowt kt lntah juga pacat aktvti tu tetap sonok..enjoy..first time tnam padi..mnx2 padi yg ak tnam mnjd lhaa..haha :D
wktu ak trun tu gila tkowt....na nk tawuk kn msa ak trun2 tba2 lntah n pcat plak nek..xka naya...
ak nek atas lik lps smith kta dy jmpa ank ulaq..lri lntng pkang ak nek atas btas....xturn dh...serikkk...
tp rsa mnysal plak bb dpt dok lm bndng sat jaa..rsa cm nk trun lik tp tkowt...xpa lhaa nk wt cm na kn...

msa nk lik dr bendang ak nek mto roda 3 sowg pk ck ny (mto yg cm owg ltak gas kt tepi tu)..best sgt...
pk ck tu antaq ak p kt parit... ak pown pa g..terjun lhaa...dh lma kowt ak xmndi parit..gian sgt...dpt msok parit rsa cm xmo kuaq..alie dok pnggl ak nek dh..kcu lhaa detu..tp ak dpt gk lhaa rsa mndi parit wlupown sat...pas mndi parit kmi balek nek lori..da owg kta kmi cm lmbu..ak xksah bb ak nk rsa pa yg da kt kg..pglmn tu...bkn sng nk dpt kt cny..lmbu2 pown ak dpt rsa pa yg ampa xrsa.....ampa dpt rsa pglmn cm ak ny x ??????????????
rsanya ampa xrsa kowt...cian ampa..rugi sgt..haha XD
tu lhaa len kli jgn ngada2 sgt..xyah nk demand lhaa dok kg owg ny (xtuju pd sesapa ok)


bg ak skunx kaya ka mskin ka sseorng tu tadak beza nya..suma sma...yg pnting kbaekn n keihklsn depa...

smpy cny jaa kowt cita ak..ak xpndy ssun ayt..ak tawuk ayt ak berterabuq..pglmn ak dpt kt sna byk sgt smpy ak pown xtawuk nk cita cm na...sukar nk gmbr kn dgn kta2...tp pglmn ny akn tetap mnjd kenangn trindh ak n trsmat ketat-ketat lm memori ak smpy bla2...

babaiiiiiiii KG SG CHENAAM

Thursday, 10 November 2011

story for today..

xdi ckgu pnggil aku , san , aliza sbb kmi trpilih nak jdi PENGAWAS...!!!
SAN n ALIZA stuju xpi aku kta kat ckgu aku nak fkir dlu but actually aku mmng x mau jdi pun ... x nak ahh next year aku nak serius dlm plajaraan aku.. STPM mnanti ... O_O
san dah ada pngalaman jdi pngawas aku plak x prnah jdi pngawas soo mls ahh...



 
ari ni slain dri brang jdi pngawas aku dpt brang nak p kem........ slpas di brain-wash oleh aliza, nomie n san .. akhirnya aku stuju....smua geng aku p wahhhhhhhhh msti GEMPAK pnya...

xpi ksian kat ili sbb kna paksa pi.. ahahha SORRY datin ili  : p
aku ngan aliza brsungguh2 p pjabat cri num bpk dia sbb nak sruh dia join....

aku blum prepare lgi nak bwk pa p sberang slama 4 ari 3mlm ....
ada aktiviti trun bendang.. @_@  aku dah la x biasa bt bnda2 mcm 2... xpi x pa bila lgi nak rsa trun bendang...



that's all for today

peace out.....

Wednesday, 9 November 2011

nk p x?? nk p x?? nk p x??!!!!!!......

citwnya bmula dpd cniey.....
_____________________________________-*-*-*-__________________________________
KRING3.. tepon umh aq bnyi.. ayh aq pick up.. ttba ayh pggl aq.. ktanya kwan aq kol.. haaa **pelik** (dok rsa len mcm dh).. n aq pon xsgka kgkwan aq yg kol aq.. alh.. pa dpa nk?? gagah p cri no fon umh aq dpd phak skwl..
aduihh..
 kowang nk taw pa dpa nak??? ermm.. ni nak hbaq nih! dpa ajak aq p kem skli.. aduhaii.. KEM3!! seumo idop aq, aq mna pnah p kem lma2.. plg abh pon 2 ary ja pon.. aq bkn xska p tapi aq mmg xleyh nk bjauhan ngn mk aq.. *ank mnja* hhmm.. msti cdeyh nk tggai fmily nt.. haishh.. png2.. skunk ni yg mnjadi krnsingan dlm pla ox aq ialah.. ---->  nk p 0 x?? nk p 0 x?? nk p 0 x??4HARI BEB!! adusss.. cmna nih..??

aq taw kbaikan klw aq p..
aq akn dpat xperience bwu.. dpt kgkwan bwu.. sbb ni la fes tyme aq nk tgal ngn fmily owg..

n kburukannya 2 plak adakah aq bley survive dok kat sna without my mom?? herrrr... pusing pk sal nih.. nk p kew x?? tp nt klw p,, msti aq akn bpisah ngn mmbe2 aq.. kmi xkan dok skli dah.. sume akn bpecah ngn fmily angkat msing2.. klw jmpa pon lpas 4 ary pas2..

patah aty aq bla memikirkan mnde nih.. jwapan aq dah bg .. aq akan p tapi aty ni seola2 berat tuk nk tggalkan umah/ mak/ ayah/ gelugo/ fesbuk/ blog/ ohh nooo....!
9mare tol bg aq.. tapi xpew la .. aq akn cekalkan aty aq tuk mghadapi mnde2 nih..
pkir positif yg aq p sna tuk timba pngalaman yg indah bsama bakal kluarga angkat aq nt..
smoga ianya xjadi 9mare tp jadi sweet dream bg aq lah..
17/18/19/20.11.2011 semoga anda mnjadi hari bhgia buat aq !! 
hopefully lah.. kgkwan bg aq smngat taw.. aq takot ar beb! :(


## azirah bwu blk skwl antaq borang kem kat aq!! smgat btol!! errr...
mlm ni kna wat solat hjat istiqarah lu.. haha :)

Tuesday, 8 November 2011

bnda yg pling aq ta ska wat!!!!!!!!!!!!!

hurgh.bnda yg plng aq ta ska wat ialah blek ostel.waa.stress.td cmpat la jmpa dk kecik to b4 dy p shah alam.huh.gla sdey weyh.so,sok bla aq p skula bnda 1st aq na wat ialah p gelak2 nan san,eijarn,ili,naomie n farah.huhu.beban btoi aq na lek ostel.bkn pa.bdk ostel to da sja na ktok org.aq ta mksudkan sapa2 tp aq terkilan lolz.ea la.aq ta kco idop dpa un.tp sebuk ngat na ktok aq.hurm.seb bek bkn suma pangai cm to.lao ta,aq terjun jmbtn la jwbnyer...huhux. k la.na p kmas brang nyh.huhux.sayangs korang sume my fren k....daa....

Monday, 7 November 2011

t.e.r.s.e.p.i.t

ak pon xtao la nk buat ap.
kawan ak, gado ngn kawan ak lagi satu, so, ak di tgh2 !
arhh, yg plg tekilan, ad bdak ckp. 'bdak form 6, mmg !@#$%^ '
ap ni, sbb nila settik, rosak susu seblnga. ak xsuka la prasaan cmni. 6 thun ak skola situ. ak plg xsuka gado ngn org. tmbh2 junior ak. mmg bkn ak yg gado. tp berada di antara org yg bgadoh, sgt la perit. nk sebelah yg mna pon xley, sbb dua2 salah. ak bkn nk ckp yg ak ni baek sgt. xpenah gado ngn org. tp please la, pkiaq prasaan org len sma, org yg brada di antara hmpa 2. dok maki2 dlm fb, habeh suma org tao. bnd ni boley settle cra baek, xyah la nk besaq2 kan. ak baru nk enjoy form 6 life ak, tp, dah jd cemni lak. ap yg ptot ak wat??
ak xtahan la ngn tekanan. ad org ckp, ak just wat bodo ja, xyah nk amek port.
how come? depa kawan ak. ak tao, ak xptot dok diam ja. tp ak xtao ap yg ptot ak wat. bnda ni boley effect suma org, tmbh2, bila dh naek nama bdak form 6. tlg la jd matured sket. ak malu bila dgq org ckp cm tu. ak malu. ak malu. ak malu.
siyesly ak ckp.
 AKU TAK SUKA AD DLM SITUASI MCM NI!!

test 123

farah a.k.a DATIN ... AKU LA 2...prasan d c2
smua geng pakat dok post mcm2 aku ja blum post pa lgi... sbb aku bru blik dri kmpung halaman ku PERLIS...
ari ni bru first time aku bkak blog kami ni... (buzy baca apa yg mmber lain dok mrapu)

ari ni ijan n san nak p shopping aku x leh join sbb... dah x da fulus.... duit habis shopping kat pdng bsar ... ahhh aku dah la ska shopping.. GRRRRRRRR geram x  leh join dpa....xpi klau aku join pun msti dpa asyik marah aku sbb dpa kta aku FUSSY....... mna ada.... aku bkn  fussy aku just cerewet skit ja.... ^. ^


 urm... stakat 2 ja kot nnti klau ada prkembangan lain aku ku post di sini...
B.T.W datin elly dok paksa aku meluah prasaan di sini...


PEACE OUT........... 

me, at kampung

hai korang. eww~~ mcm geli ja pgl korang :p
ak bru ja arrived dr kmpung. bru pon xbru la sgt. 4 jam yg lpas. wawawawa. XD
da lma cekk xbalek kmpg halaman tercintun, kedah <3
tp, asl ak balek sna ja, ad ja bnda yg mak jang *adek pak ak* ak wat ,
ad ja bnda yg dia nk ubah, kerusi ke sana, pasu bunga ke sini, aishh. suka hati mu la mak jang.
pehtu kn, ak tpndg sekuntum bunga yg kembang mekar mewarnai taman *agk poyo disitu*
wana pink ag. cun, bg pndngan ak lah kn, hmpa cemna, ak xtao la. so, ak pon snap la.
here it is
ak balek kmpg st ja. klu nk diikutkn, xsampai 24 jam pon :'(
pkol 5.oo hari ahad btolak, pkol 3.oo hari isnin balek sni blek.
bapak ak, bz ja memjg. almaklumlah 'dato' wannabe. *werkk*
pehtu-pehtu-pehtu kn, time nk blek kn, mak su ak kn, bg kerepek ubi kn, arhh~~ faberet 2 siot <3 syg mak su *dan dan mua* hehe
dlm keta, cekk pon mengunyah la xmao-mao. dok mcekik kerepek 2, smbil dok usya kereta dok lalu kt sblah, mana la tao, ada mamat nsem dlm keta 2 ka, hehehe :p
--oke, kita stop sini dlu. bye honey--

pemindahan barang ke umah transit ~~

huuuu~~
penat gila ayie ny angkt brg (pdhl xwt keje trok mna pown)..hehe
umah ak skunx dh btoi2 ksong..just tnggl bju yg dok sidai xkering2 tu jaa..
abeh dh umah2 lma mua..besok umah tu t elang...hancuss
cdayh nya ak nk tgk umah tu kna pecah t..arghhh xsanggop ak melihatnya
kngn kt umah tu byk sgt..sjak ak berumo setahun hingga skunx ny ak brumo 18 tahun 3 bulan
bayangkan lhaa sdri bape byk nya kngn ak kt umah tu...cuba korang dok kt tmpt ak..msti korang tawuk perasaan ak..
abeh lhaa kisah idop ak kt umah yg beralamat 17, JALAN P.RAMLEE 10460 PULAU PINANG
arghh penatttttt *saja wt terok*

JEMPUT DATANG RUMAH.....

sok mai la umah aq.....ada wat kenduri kit......

babai kmpong.. hello penang :)

haaa... stlah skian lma dok kg,, akhrnya blek gak kat umah tcnta.. bkn aq kta dok kg xbez tp... bsan la.. (almklomla kmpong).. mcm2 dgaan dew kat sna.. bek yg bwok o yg xbwok.. sabo je la.. dh dok kg 2 pham2 jela.. kna torture gyler.. wat 2,wtni.. alahai.. pnat cheq! smlm mcm2 kja kna wat sbb umh nnek aq dew knduri k0ban.. hhmm.. mmg byk la kje nk kna wat.. dpd a-z.. everythg! haishh.. penat2.. nk snraikan 1by1 mmg smpy sok pon xkn abs.. sng ckp kja2 suriumah la.. alah~~ aq bkn pew, mls la nk wat sume 2.. aq dhla pkai cntek2.. ngn bju ckit mia glame, nk kna snting bju brendam dlm kolam, bmen ngn air.. aduss.. mls la.. ikotkan aty mmg nk msok blik TIDOW je tp pe ley wat kna la wat.. tkot t mkcik2 aq kta pa lak.. kowang phm2 jela pngai owg2 tua nih.. mlot ske bletiaq.. xtahan! skli aq dh kna aq taw la.. hhmm.. than jela ili.. nseb bdan.. :D

bla dh blek ni-----> rndu rsanya ngn kgkwan aq.. almklomla,, xdpt bhbung ngn dpa.. lappy pon xbwk.. klw aq bwak pon,, bkn dew mknanya.. dok snew tenet mcm ciput babi.. rsenya ciput bbi jln laju g.. haikh.. soke la.. jnji aq blek ni aq ley wat mcm2.. xdew hlngan dpd mna2 phak.. hhmm kowang.. i miss u oal larh.. haha :]

Sunday, 6 November 2011

saket aty plus tension plus takowt !!

ak saket aty gla nan grup r&d ak (kcuali nomie)...dh lhaa keje r&d pa pown xciap..depa leyh wt bodo g....weyh bdak air (mlas nk mntion nma bb depa sma saiz jaa)...kolah nk abeh...tnggl bapa ayie ja g...ampa rsa ampa tu teror sgt kaa ha nk bg ciap lm cuti ny??? xyh dok bajet hebat sgt lhaa kwn..ampa pkiaq lhaa sma..xkn ak nan nomie jaa nk kna pulun wt..ampa wt pa??? goyang kaki?? pastu bla dh ciap..taon dpn nma ampa ttap t da???
bab tu ampa xrsau??? ampa engt pa ak ny kuli ka ha???
ak pown tawuk pnt gk..ak pown nk kna rest gk..law ampa jaa nk rest ak lak nk bg perabeh bnda tu...byk cntekk..ampa engt ampa sapa??? dok byaq gaji kt ak kowt???
ak tnsion r cm ny...dpt grup cm s***
bb ampa ak tkowt nk hadap f6 taon dpn...pa satu keje r&d pown xjln g ny...ampa pkiaq lhaa sma...tadak prsaann lngsung kaa ampa ny ha??? tadak aty prot...
arghhh tension gila ak...
saket aty sgt2 neyh
cm nk nanges jaa ak rsa bla pkiaq sal r&d ny
hwaaaaa !!

bdk kecik suda mao gyla !

pabila bdk pling kecik lm grup ni mewpek.suma t pnink pala sat...huhu...rindu!rindu!rindu!sapa g aq na wndu lau bkn MR.ALZA aq yg sowunk to...ymtt....hrmm...pas nyh,dy dah na blek shah alam...hbehla aq menanggung kewinduan yg amat!!ceitt...wy ayt pasrah lak dh...hoho...yg kantoinya,wktu aq blah klaz tme r n d to en aq men kummen at fb nan datin ili ... pas dy bca to,pdih laa telinga aq yg chumill ny dgq tazkirah dri dy...tp tapa dy mia pasai aq sanggup dgq....ahaha...sblum aq knai dy en,aq un cm san n yg len2 jgk laa...ada admire...adk angkat un aq da gk...n ada jgk yg admire at aq(bkn brlagak tp juz na gtao)....tp lpas knai dy...aq wt dunno jerk...ea la...pabila dtg sowunk dak yg comey at skula ny...suma pndng dy jerk...almaklumla aq kn spesies glap ta hengat...so tada sapa laa na pndng aq...suma pkt usha dk comey to jerk...tp tpa...selagi MR.ALZA aq to ada...aq ignore hbeh suma admire2 aq to...hahaha...nma sbnr MR.ALZA? nnti laa aq bgtao...sajja na wt secreto de amore dlu...hihhix(glak ala2 bgk gedix sat)...skula tinggai g bpa mggu ja...ta sbaq gla....huh!aq da mlas na kna bsink at skula...hahaha...aq un bknlaa bek sangadd...dlm ktegori plajar yg mcm baek tp tdk...ahaha...apa laa aq do mewpex en...mewpex jerk....

Saturday, 5 November 2011

from HASNIZAN @ EJAN

Hati , kenapa kau masih mengingati ?
Cinta , kenapa kau masih menantinya ?
Fikiran , kenapa kau masih lagi fikirkan dia?
Mata, kenapa setiap hari kau ingin melihat dia walaupun hanya wall FBnya yg sepi ?
Mulut , kenapa kerap sekali kau asik tersasul namanya ?
Jantung , kenapa kau berdegup kencang tatkala terlihat dia ?

we wish u SELAMAT HARI RAYA

hai, monin. erm. rini ak nk wish SELAMAT HARI RAYA KORBAN/ HAJI / AIDILADHA. huhu~
huu, boring la pepgi ni. aishh. tadak geng. kazen2 ak pon xbalek raya sni. >.<
saja gatai amek gmbaq pepgi raya yang hening lagi syahdu ni. then, i post here. layannn. 
bye honeyy <3

bDk KeCiK 3 SuKu

huu..aq si kecik dlm grup ny....plg kuat nangeh n feelin'...uwaa...aq sayanggs mr.alza...hahax...YMTTDD...cma kenkdng to aq cpt sntap...seb bek laa ada mngkuk2 at skula yg sudi pleasure en aty aq niyhh...tengs sesangad...wahahax....aq sbnaqnya tataw na tleh pa wlaupun manyak sangadd bnda aq na mewpek...aq u  da gk admire ad skula...tp memndngkan da sowunk bdk ny da sapu hbeh suma...aq un da mlaih r na admire2 nyh....faithful la ktakan....sok rya aji...yg aq sdey ta dpt smbut nan dy...huu.....pas ny maybe jmpa dy ton dpn coz dy da praktikal...tataw la bla dy balek pnang...hope sngadd ley clebrate bufday aq nan dy....26.12.2011....urmmm...tp cm ta mgkin jerk.

grrrr !!

kt kolah ak xlhaa se"comey" budax tuh yunx rmy pmnt.. ak pown xse"glamer" dy..tp ak da pmnt ak sdri..haha (prasan di citu)..ak tawuk lhaa budax ny kiut tp.... haish !! pyah lhaa nk ckp..sng kta suma dok shuke kt dy...suma p kt dy...ak nan mmber ak da lhaa admire kt owg2 yg kiut kt kolah..tp kmi tawuk kmi t mkn aty bb owg kmi shuke tu msti da something nan budax kiut ny..alahaiiiii budax kiut..ak tawuk lhaa unx comey..tp tlg lhaa jgn lyn "hak" kmi..nk slahkn dy saja pown xleyh gk bb kdg2 "hak" kmi pown melayan sama...wt msa ny ak xnmpk g "hak" ak, san, nan ili dok p ckp nan dy or dy yg my ckp nan "hak" kmi tu..
selamat !!
cuma kt nomie nan farah jew lhaa yg ak nk pesan..sbaq naa (:
xpa2 kumbang bkn sekoq..cri yg len...

dh lhaa ak pown xtawuk nk merapu pa g dh ny..len kli ak my wt contengan jalanan ak g kt cny naa!!
babaiiiii

haa, ni la owner2 blog ni :)


haa, meh ak knalkan kt hampa suma org2 yg dok updte blog ni, k :)
yg ats skli, *dok wat peace 2*, dia la nomei yg suka rimbok org tu, hehe. nomei, jgn mrah eyy.
then, yg sblah dia 2, yg dok wat mlot mcm ikan bongos aka ikan buntal, nama dia fara. bongos-bongos-bongos
hah, yg bwah ni plak, dok pkai spek vers org dulu2 ni, nama dia ejan. org jln p.rmlee (sama la mcm ak)
pehtu,, jeng-jeng-jeng. huhu. yg dok sengeh nmpk gigi mcm kerang busuk 2, itu la AKU hasanah saharin @ san.
yg sblah ak, si ptih mlepak ni (sbb 2 la ak mls nk dok tepi org kulit cerah, nmpak sgt ak ni gelap. grr~ ) si tuan mia nama eily.
bdak kecik sblah eily 2, *aikk2, dia form 6 tao, bkn form 1* namanya alieza/alie
:: so, dh kenal kami suma? hehe, kami bkn cantek pon. sja ska wat ramai.
tht's all from me <3

kami syg kami

here we are. <3

MISS HIM... :(

cuti mmg bez.. bez la sgt.. mm tapi bg aq xdew pew yg bez mlainkan tgok mka dy ttiap ary.. dy?? spa dy?? haha.. urmm scret dlu lah mnde nih.. kan dew ppew pon.. juz mwak2 jew.. nothing seus btween us rait now.. ishh.. tapi un,, bosan lak kalo xp skwl.. klw xp,, xley la ttap mke dy yg mnis 2.. syum dy 2~~ alahai... wat aq nk pgsan ja..:] mnis cam kurma.. huhu.. tp btol pew.. aq pon tataw cner aq ley sgkut ngn dy.. arggg.. xkesah lah jnji aq BAHAGIA slps aq dtgglkan ole mnsia durjana.. haishh.. comeynya.. awkk,, sye ske awk la.. <3<3 knpe awk xdew rspon pn?? suke tgok adi putra snyum.. alele.. (gyla agknya aq nih) haha.. psycho la aq ni kkdang.. tp sume mmg tau aq ni mmg psycho kit.. alahai...

oliday pon dah stat dah.. alah mkin miss la kat dy pasni.. aq pasti geng2 aq pon msti dok tgh berayaq ayaq mata dok miss owg yg dpa syg kat skwl 2.. haha.. lex2 naa.. kite tgolong dlm klngan owg yg "terapung" di awngan.. xdpt la jmpa dy wt bpew ary ni.. ili,,, sabaq la naa.. msg pon bley.. MESEJ?? errr... xbez! wang kedit la.. 8lis jmpa fce 2fce sep dit aq.. x gna kdit ckit pon.. (*kede* kkdg) hhmm xpla.. ppa jala.. asal aq bahagia suda la naa.. awk,, kite jmpa rabu nih k.. klo sye pnjg umo.. haha :P

baru siap =.=*

hai. arhh. bru ja nk setat post, da tensen.
nk tecabot pggang ak ngadap lappy ni satu ari.
erm. tp alhamdulillah, at last, siap gk blog geng kami ni.
herm, (tlupa la plak nk tulis pa, aishh)
byk kot halangn dn rintgan dia. heee~
first skali, ak nk wat pakai email ak, xley, sbb ak dh pnh guna utk wat blog ak.
xpa, mntak lak email ejan. dah taip mua, dh xley juga, try ag, xley, try ag, xley gak. alahaii. *dh bengang sket da*
ley sabaq ag, mntk lak email org len, ili xley, dia kta private, hermm. kena kt hg..
then, farah bg laa email dia.
baekkla, dengan rasa mcm nk sewel, ak pon wat la blek. taip suma ap yg depa mao. tgk2. TAKBOLEYJUGAK.. arrrrrrhhh~~~ why? why? why?
*dengan rasa kebengangan, ak pon p la tdoq troi*
pg ni, ak try wat blekk. haaa, at last. bru boley. yeahh!!
lepas ni, boley la kami mrapu kt sini :) peace